بازرسی و نظارت بر تأسیسات و تجهیزات نفت و گاز پتروشیمی

بازرسی و نظارت بر ساخت تاسیسات پالایشگاهی

پالایشگاه‌های نفت – گاز – پتروشیمی با توجه به حجم زیاد تجهیزات و حساسیت قابل توجه آن‌ها در مراحل تولید از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. لذا ناظرین و بازرسان تاسیسات پالایشگاهی باید از تخصص – مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشند.

بازرسی پایپ‌ها و لوله‌های انتقال

 

نفت و گاز پس از مراحل تولید جهت تصفیه به پالایشگاه‌ها منتقل می‌شوند و پس از تصفیه به مناطق مختلف مصرف انتقال داده می‌شوند. لوله‌های انتقال با قطرهای زیاد در سطح زمین – در ارتفاعات و در عمق دریاها نصب می‌شوند که به علت طی مسافت‌های طولانی باید از اتصالات جوشی و مقاوم برخوردار باشند که توسط بازرسان توانمند کنترل می‌شود.

بازرسی مخازن ذخیره و تحت فشار (مایعات-گازها)

تاکنون به کرات مخازن ذخیره و تحت فشار به‌ علت عدم کیفیت مناسب اتصالات جوشی منهدم و باعث کشتار تعداد زیادی از کارگران و افراد شاغل در واحدهای صنعتی شده است لذا توجه به اتصالات جوشی مخازن ذخیره و تحت فشار حائز اهمیت ویژه می‌باشد.

ضخامت سنجی و عیب یابی تاسیسات قدیمی در خشکی و دریا و اعماق آب دریا

اسکله‌های دریایی – شناورها و کشتی‌های غول پیکر به علت کاهش ضخامت فلز بدنه دچار آسیب و انهدام می‌شوند ضخامت سنجی این تجهیزات در مراحل ساخت – تعمیر و بازدیدهای دوره‌ای ضروری است و توسط کارشناسان با سابقه و متخصص باید صورت پذیرد. ضخامت سنجی هم در سطح آب و هم در اعماق دریاها با تجهیزات مدرن انجام می‌شود.

برخی از پروژه های انجام شده :

نظارت و تست NDT برای پروژه‌های‌ پتروشيمی کارفرما: شرکت سازوکار

نظارت و تست NDT سکوی ایران البرز(نکاه) نظارت و تست NDT سازه فلزی Cooling Tower پتروشيمی الغدير کارفرما: شرکت کار و انديشه

بازرسی وتست NDT سکوهای بارگیری قیر کارفرما: شرکت بلند پایه آذر

اطلاع از موجودی بلافاصله پس از شارژ موجودی شما مطلع خواهید شد