ساخت و نصب تاسیسات پالایشگاهی نفت و گاز پتروشیمی

ساخت و نصب مخازن ذخیره و تحت فشار (جداره نازک و جداره ضخیم)

مخازن ذخیره اعم از نفت-گاز-نفت خام-مواد سوختی و غیره نیاز به مخازن با حجم زیاد(بالغ بر 20000 متر مکعب) به‌‌صورت سقف ثابت یا سقف شناور می‌باشد این مخازن متناسب با حجم و کاربرد  با جداره‌های نازک و ضخیم طراحی و ساخته می‌شوند.تکنیک و دستورالعمل ساخت این مخازن مستلزم رعایت قوانین مربوطه و استاندارهای متداول جهانی می‌باشد.شرکت کاوش جوش تهران توانایی ساخت و نصب انواع مخازن را با استفاده از کادر متخصص دارد و اعلام آمادگی می‌نماید.

اجرای پاپینگ‌ها و پایپراک‌های پالایشگاهی

ساخت و نصب پاپینگ‌ها از قطر 2 اینچ تا بالغ بر 40 اینچ با استفاده از فرایندهای مختلف جوشکاری (الکترود دستی-TiG-MIG/MAG و غیره)با بکارگیری اپراتورهای دارای گواهینامه‌های بین‌المللی جوشکاری اجرا می‌شود جهت تهیه pwps و PSR و WPS و نیز مطابق استانداردهای مربوط نمونه سازی می‌شود.

مونتاژ و ساخت واتر والهای پالایشگاهی (waterwall)

یکی از تجهیزات اصلی پالایشگاه‌ها جهت تعادل حرارتی استفاده از واتروال می‌باشد.شکل دهی-مونتاژ-جوشکاری-عایق‌بندی و دیگر عملیات تکمیل کاری واتروال‌ها و نصب آن‌ها نیاز به مهارت و تخصص دارد این شرکت حجم زیادی از این تجهیزات را جهت فاز 14-13 و 21-20 عسلویه ساخته است.

ساخت کوره‌های حرارتی با قابلیت‌های مختلف

تولید و ساخت کوره‌های مختلف همینطور عملیات حرارتی فلزات-آبکاری و سخت کاری-نرمالیزه‌کردن-فرجینگ و غیره جزء فعالیت‌های ماشین سازی این شرکت می‌باشد که با توجه به استانداردهای مربوط صورت می‌گیرد.

برخی از پروژه های انجام شده :

ساخت و جوشکاری سازه های پتروشيمی عسلويه (کوره های KTI ) با حجم حدود 1000 تن و مخازن تحت فشار پالایشگاهی کارفرما: با نظارت شرکت سازه و شرکت ايتاليايی (همکاری با شرکت فراساز)

ساخت و نصب مخزن ذخيره سوخت نيروگاه يزد با گنجايش 20/000/000 ليترکارفرما: شرکت توسعه صنايع نيروگاهی ايران با نظارت مشانير ساخت و نصب در نیروگاه خورشیدی یزد

ساخت دیواره های پنل مربوط به فاز 14-13 و 21-20 عسلویه کارفرما: شرکت مپنا بویلر

ساخت تجهیزات پالایشگاهی (اگزوز و عملیات پایپینگ) کارفرما: شرکت نوساز صنعت

[gravityform id=”4″ title=”false” description=”false” ajax=”false”]

اطلاع از موجودی بلافاصله پس از شارژ موجودی شما مطلع خواهید شد