تامین و تجهیز

تامین و تجهیز کارگاه و سایت

با پیشرفت صنعت و بروز شدن بسیاری از تجهیزات تولیدی از جمله دستگاههای برشکاری، جوشکاری و فرمینگ ضروری است که خط تولید شرکت‌های سازنده بهینه شود و شرکتهای نوپا جهت تجهیز کارگاه‌های خود با توجه به علم روز اقدام نمایند.

این شرکت با بکارگیری جدید‌‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات دستی، اتوماسیون و رباتیک کارگاهها را مجهز می‌نماید.

طراحی، جانما‌یی و چیدمان برنامه‌ریزی و آموزش پرسنل از خدمات مورد ارائه در این بخش می‌باشد.

 

تامین و تجهیز کارگاه‌های جوشکاری و برشکاری

تامین دستگاه‌های جوشکاری و برشکاری متناسب با نوع محصول شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی و آموزشی را از کارشناسان ما بخواهید دستگاه‌های جوشکاری SMAW و MIG/MAG و TiG و SAW، رکیتفایرهای جوشکاری تک فاز و سه فاز، دستگاه‌های جوشکاری مقاومتی، نقطه جوش، قرقره‌ای، دکمه ای.دستگاه‌های برشکاری دستی، اتومات، تک شعله، دو شعله، چندشعله، CNC با نازلترین قیمت تامین می‌گردد. کابین بندی کارگاه‌های جوشکاری همینطور آموزش، سری کردن دستگاه‌های برشکاری و جوشکاری در اسرع وقت با طراحی و تجهیز کامل انجام می‌شود.

 

تامین و تجهیز کارگاه‌های ورقکاری و فرمینگ

تهیه مدرن ترین دستگاه‌های ورقکاری شامل دستگاه‌های خمکن دستی، اتومات، هیدرولیک و پنوماتیک همچنین انواع دستگاه‌های پرسکاری، سنبه ماتریس فرمینگ برای واحدها و مراکز آموزشی و شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی در خدمت صنعت می‌باشیم.

ساخت و نصب سیستم‌‌های تهویه کارگاهی

طراحی کانال های انتقال دود و تهویه هوا برای کارگاه‌های تولید، صنعتی، آموزشی با استفاده از مواد مختلف از قبیل ورقه‌های گالوانیزه، لوله‌های PVC برزنت‌های صنعتی و غیره بنابه درخواست کارفرما تهیه و نصب می‌گردد.

جانمایی و چیدمان و نصب ماشین آلات

شرکت کاوش جوش تهران با استفاده از کارشناسان خبره در امور طراحی و جانمایی کارگاه‌های درحال تاسیس و تعمیر با نظر خواهی و اهداف کارفرما اقدام می‌نماید. نصب ماشین آلات، راه‌اندازی و نظارت کارگاهی را نیز انجام می‌دهد.

مدیریت پروژه و کارگاه

سرپرستی و مدیریت کارگاهی صنعتی-ساختمانی-آموزشی و تولیدی را با استفاده از مهندسین با تجربه و متخصص به ما بسپارید.مدیریت پروژه‌های مختلف با استفاده از مدرن‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه و ارائه کلیه اسناد مهندسی توسط کارشناسان خبره این شرکت انجام می‌شود.

اطلاع از موجودی بلافاصله پس از شارژ موجودی شما مطلع خواهید شد