ساخت و نصب تاسیسات دریایی

ضخامت سنجی و کنترل شناورها در مرحله نوسازی و تعمیر

کلیه شناورهای دریایی در مراحل نوسازی و بازدیدهای دوره‌ای و اخذ مجوز فعالیت مجدد باید بررسی و از کلیه جهات کنترل شوند از جمله عملیات مهم در خصوص شناورها ضخامت سنجی بدنه ، مخازن، تجهیزات فلزی و تاسیسات داخلی آن‌ها است شرکت کاوش جوش تهران در 20 سال اخیر بالغ بر صدها شناور را در مرحله نوسازی-تعمیر و بازسازی  تست و بازرسی نموده و مجوز فعالیت مجدد صادر نموده است.

 

ساخت و نصب تاسیسات و اسکله‌های دریایی

ساخت و نصب تاسیسات و اسکله‌های دریایی در خشکی و سواحل دریاها و بنادر با توجه به نیاز روز افزون صادرات و واردات و استفاده از منابع دریا و در اعماق دریاها برای استخراج و انتقال نفت و گاز بسیار متداول است این عملیات تحت نظارت موسسات و سازمان‌های معتبر باید انجام شود.

جوشکاری شمع‌های فلزی جهت تاسیس اسکله‌ها

جهت تاسیس اسکله‌های دریایی پیشروی در آب دریا با استفاده از شمع‌های فلزی و بتنی اقدام می‌شود.شمع‌های فلزی از طریق جوشکاری با فرایندهای مختلف ساخته و در دریا کوبیده می‌شوند و اسکله‌های بارگیری و تفریحی از طریق آن‌ها ایجاد می‌شوند اسکله شهید بهشتی چاه بهار -اسکله نیرو دریایی بندرعباس و کنارک و دیگر اسکله‌های مناطق بندری از فعالیت‌های نظارتی این شرکت بوده است.

تعمیر-ترمیم و بازسازی تاسیسات دریایی

به علت خوردگی و معیوب شدن تاسیسات دریایی به صورت دوره‌ای باید بررسی و رفع عیب شوند ضخامت سنجی در سطح آب و در اعماق دریا و تعمیر و اصلاح این سازه‌ها از فعالیت‌های شرکت کاوش جوش تهران است.

عملیات مونتاژ و جوشکاری خطوط لوله

تامین تجهیزات-ابزارآلات -لوله‌های انتقال اعم از لوله‌های درزدار و بدون درز در قطرهای مختلف از فعالیت‌های واحد بازرگانی این است همچنین تامین نیروی انسانی-دستورالعمل‌های اجرائی و ارائه خدمات مربوطه توسط کارشناسان این شرکت انجام می‌شود.

تهیه نمونه‌های جوشکاری برای PQR

برای پروژه‌های نفت و گاز – مخازن -لوله گذاری و غیره نیاز به PQR جهت تنظیم WPS به عنوان دستورالعمل جوشکاری در پروژه‌های معتبر می‌باشند.عملیات نمونه گیری تست جوش و تنظیم اسناد مهندسی توسط این شرکت انجام می‌شود.

ضخامت سنجی شناورها

کلیه‌های شناورهای دریایی اعم از کشتی-بارج – یدک کش و غیره بر حسب گنجایش(تناژ) پس از مدت فعالیت به علت خوردگی آب دریا و املاح داخل آب نیاز به ضخامت سنجی و تعیین مقدار خوردگی و کاهش ضخامت بدنه شناوری می‌باشد بر اساس ضخامت سنجی عملیات ترمیم و اصلاح شناورها انجام و مجوز استفاده مجدد از موسسات معتبر دریافت می‌کند.

ضخامت سنجی تاسیسات دریایی زیر آب

به علت ایجاد جلبک‌های دریایی و پوشیده شدن سطح تاسیسات از املاح و مواد مختلف دریایی نیاز به ترمیم و اصلاح دارد.این عملیات توسط غواص‌های با تجربه می‌تواند در زیر آب دریا صورت پذیرد و با تجهیزات فوق ذکر منتقل و پس از ترمیم و بازسازی مجددا در محل نصب گیرد.

جوشکاری و تست زیر آب

عملیات ضخامت سنجی-تست‌های NDT برای تاسیسات دریایی در زیر آب با استفاده از تجهیزات مربوط انجام می‌شود. این عملیات توسط بازرسان غواص این شرکت امکان پذیر است. همچنین عملیات برش کاری و جوشکاری در موارد خاص که ضرورت دارد که در اعماق دریا صورت پذیر توسط پرسنل برشکار و جوشکار این شرکت قابل انجام می‌باشد.

برخی از پروژه های انجام شده :

[gravityform id=”4″ title=”false” description=”false” ajax=”false”]

اطلاع از موجودی بلافاصله پس از شارژ موجودی شما مطلع خواهید شد